Vanliga frågor och svar
Frakt
Hur lång tid tar det att få min beställning?
Vanligtvis tar det 1–2 arbetsdagar att behandla din beställning, beroende på hur hög belastningen är. Därefter skickas din produkt, och du kan förvänta dig att få den inom cirka 5–9 arbetsdagar.
Kan jag spåra mitt paket?
Ja, det kan du. Du kan spåra din beställning här:
Returer
Kan jag returnera min beställning?
Ja, men av hygieniska skäl kan vi inte acceptera alla returer. Vår returadress är utomlands, och vi tar endast emot returer om varan är oanvänd och i originalförpackningen. När produkten har använts upphör dessvärre din returrätt.
Hur lång tid tar det innan jag får pengarna tillbaka?
När returen har godkänts kommer beloppet automatiskt att återbetalas till ditt debetkort, kreditkort eller den ursprungliga betalningsmetoden. Observera att det kan ta lite tid innan din bank eller ditt kreditkortsföretag behandlar och visar återbetalningen.
Är returen gratis?
Tyvärr betalar vi inte för returfraktkostnader eller andra kostnader i samband med retur av varor, inklusive skatter och tullavgifter.
Hur länge kan jag returnera?
Du kan returnera din beställning upp till 14 dagar efter mottagandet.
Jag vill returnera, vad gör jag nu?
För att vara kvalificerad för retur måste din vara uppfylla följande villkor:
- Varan måste vara i samma skick som när du mottog den, oanvänd och med etiketter samt i originalförpackningen.
- Produkter där hygien är avgörande måste vara noggrant rengjorda innan de returneras. Bikini, underkläder och strumpor kan inte returneras.
För att begära en retur, vänligen kontakta oss via e-post: info@femmeel.com eller via vår kontaktsida.
Återbetalning sker endast efter att vårt lager framgångsrikt har mottagit och verifierat de returnerade varorna.